مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:002023-01-13سياسي

توهین به عقاید مؤمنان و مسلمانان محکوم و حرام است


امام جمعه سنندج با محکوم کردن مطالب سخیف نشریه فرانسوی علیه مقدسات مسلمانان گفت: توهین به عقاید مؤمنان و مسلمانان محکوم و حرام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همه مسلمانان جهان اظهار کرد: در تاریخ بشریت بانوان بزرگی زیسته اند که برای بانوان عصر خود و آیندگان الگویی بزرگ بوده اند.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) نیز به عنوان یکی از بانوان بزرگ تاریخ بشریت و از بزرگ بانوان جهان اسلام همواره به عنوان الگویی متعالی برای بانوان مسلمان مطرح بوده و انتظار می رود که بانوان ایرانی از سیره ایشان برای زندگی مفید و متعالی بهره گیرند.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه های این هفته با محکوم کردن اقدامات توهین آمیز نشریه فرانسوی در اهانت به مقدسات مسلمانان و مراجع دینی اظهار کرد: فرانسوی ها در سنوات مختلف اقدام به دشمنی های متعددی علیه ملت ایران کرده اند و باید پاسخی محکم به آنان داده شود.

ماموستا رستمی افزود: توهین به عقاید مؤمنان و مسلمانان محکوم و حرام است و نباید اجازه دهیم کشورهای غربی به بهانه آزادی دست به هر اقدام شنیعی بزنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: باید جوابی دندان شکن به اهانت کنندگان داده شود تا دیگر این اقدامات تکرار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به عقاید مؤمنان و مسلمانان محکوم و حرام است

توهین به عقاید مؤمنان و مسلمانان محکوم و حرام است