مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:552023-01-13اجتماعي

مجازات سنگین مخدوش کردن پلاک ماشین اعلام شد


پلاک خودروهایتان را مخدوش نکنید زیرا 6 ماه تا یک سال حبس در انتظار متخلفان خواهد بود! - رییس پلیس راهور کشور مجازات تردد خودروهای فاقد پلاک یا پلاک مخدوشی را تشریح کرد و گفت: برابر ماده 730 قانون تردد خودروهای پلاک مخدوشی، یا فاقد پلاک و یا مالکانی که به عمد نسبت به دستکاری پلاک ها اقدام می کنند 6 ماه تا یک سال زندانی دارد.

طبق گزارش ایرنا، تردد خودروهای فاقد پلاک و یا پلاک مخدوشی برای فرار از جریمه پلیس در معابر بزرگراهی و همچنین در محدوده طرح و ترافیک تهران افزایش یافته و یکی از منابع آگاه در این باره به خبرنگار ایرنا می گوید که تنها در شهر تهران بیش از 90 هزار خودرو پلاک مخدوشی و یا فاقد پلاک از دوربین های کنترل طرح ترافیک عبور می کنند که این عدد و رقم می تواند یک هشدار باشد.

به تازگی در مسیرهای بزرگراهی نیز برای اعمال قانون نشدن در زمینه سرعت بسیاری از مالکان نسبت به مخدوش و یا دست کاری پلاک های خود اقدام می کنند و برای اینکه جریمه نشوند یک عددی از پلاک را به عمد دستکاری می کنند.

یکی از این شهروندان به خبرنگار ایرنا می گوید: چند روز پیش پیامک جریمه ارسال شد که در این پیامک اعلام شد که در ساعت فلان در بزرگراه تهران- قزوین بدلیل سرعت غیرمجاز جریمه شدم که پس از اعلام شکایت و پیگیری های فراوان مشخص شد که فردی خاطی به عمد نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات سنگین مخدوش کردن پلاک ماشین اعلام شد

مجازات سنگین مخدوش کردن پلاک ماشین اعلام شد