مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:102023-01-13بين الملل

«ترامپ می خواست از سلاح هسته ای علیه کره شمالی استفاده کند»


بر اساس یک کتاب جدید مشخص شد که در میانه افزایش تنش ها بین آمریکا و کره شمالی در اوایل ریاست جمهوری ترامپ، وی بارها به صورت جدی ایده استفاده از سلاح اتمی علیه این کشور آسیایی را مدنظر قرار داده بود.

- ترامپ می خواست از سلاح هسته ای علیه کره شمالی استفاده کند بر اساس یک کتاب جدید مشخص شد که در میانه افزایش تنش ها بین آمریکا و کره شمالی در اوایل ریاست جمهوری ترامپ، وی بارها به صورت جدی ایده استفاده از سلاح اتمی علیه این کشور آسیایی را مدنظر قرار داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایکل اشمیت خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز در کتاب جدید خود نوشته است: ترامپ می خواست کره شمالی را بمباران اتمی کند و تقصیر را به گردن دیگری بیندازد.

چیزی که جان کلی، رییس وقت کاخ سفید را حتی بیشتر از توییت های ترامپ درباره کره شمالی می ترساند، این واقعیت بود که رییس جمهوری سابق آمریکا پشت درهای بسته به صحبت هایش درباره اینکه می خواهد وارد جنگ شود، ادامه می داد.

او در مورد ایده استفاده از سلاح هسته ای علیه کره شمالی صحبت کرد و گفت که اگر چنین اقدامی انجام دهد، دولت می تواند شخص دیگری را مقصر آن بداند و خود را از مسؤولیت سلب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ترامپ می خواست از سلاح هسته ای علیه کره شمالی استفاده کند»

«ترامپ می خواست از سلاح هسته ای علیه کره شمالی استفاده کند»