مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 12:552023-01-13سياسي

کتاب «اماه» روایت دخترانه ها، همسرانه ها و مادرانه هایی از حضرت زهرا


«اماه» عنوان کتابی است به قلم حمید سبحانی صدر که با نثری روان به بیان سیره اجتماعی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در چهار بخش دخترانه ، همسرانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، گرچه درباره تاریخ و سیره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بسیار نوشته اند، اما نسل امروز همچنان نیازمند روایتی دقیق، محققانه و روان از سیره عملی سرور بانوان عالم است.

روایتی که بتواند پاسخگوی مسائل زن امروز در زندگی اجتماعی خود باشد.

اماه عنوان کتابی است به قلم حمید سبحانی صدر که با نثری روان به بیان سیره اجتماعی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می پردازد.

این کتاب در چهار فصل تنظیم شده است؛ دخترانه ، همسرانه، مادرانه و بی کرانه .

همان گونه که از عناوین سه فصل نخست کتاب به دست می آید، در کتاب اُماه نکاتی خواندنی از دوران کودکی و نوجوانی حضرت فاطمه زهرا (س) و روابط خانوادگی اش به عنوان یک دختر، دوران ازدواج، خانه داری و روابط همسرانه ایشان و نقش آفرینی حضرت به عنوان یک مادر در فرزندآوری و تربیت فرزندان ارائه شده است.

در فصل چهارم کتاب، علاوه بر پرداختن به مسأله حیا و حجاب در سیره فاطمی (س)، به سبک زندگی جهادی آن حضرت در عرصه های اجتماعی، همدلی مؤمنانه، فعالیت اقتصادی، تلاش های سیاسی و خدمت رسانی در جبهه نظامی اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «اماه» روایت دخترانه ها، همسرانه ها و مادرانه هایی از حضرت زهرا

کتاب «اماه» روایت دخترانه ها، همسرانه ها و مادرانه هایی از حضرت زهرا