مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:052023-01-13حوادث

فضای مجازی برای کودکان گلستانی امن می شود/ جزییات پویش کودکان سایبری


سرپرست پلیس فتا استان گلستان با اشاره به اجرای سومین پویش مردمی کودکان سایبری در استان، گفت: این پویش از 24 الی 29 دی ماه جاری با هدف افزایش آگاهی عمومی درباره مخاطرات فضای مجازی برای کودکان برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان سرپرست پلیس فتا استان گلستان با اشاره به اجرای سومین پویش مردمی کودکان سایبری در استان، گفت: این پویش از 24 الی 29 دی ماه جاری با هدف افزایش آگاهی عمومی درباره مخاطرات فضای مجازی برای کودکان برگزار می شود.

سرهنگ سعید تجری امروز جمعه 23 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ارتقای فرهنگ سایبری و مهارت استفاده مؤثر از فضای مجازی در خانواده ها، ایجاد محیطی ایمن برای کودکان به منظور بهره مندی بیشتر از فرصت ها و پیشگیری از آسیب های فضای مجازی، ایجاد جریان گفتمان سواد فضای مجازی برای کودکان مبتنی بر آموزش های پیشگیری از وقوع جرائم سایبری در کشور و همچنین افزایش سطح توجه جامعه و رسانه ها به موضوع کودکان سایبری نتایجی خواهند بود که در اجرای این پویش به ثمر خواهند نشست.

وی از پویش کودکان سایبری به عنوان یکی از اقدامات مهم پیشگیرانه سایبری پلیس فتا در سال 1401 یاد کرد و افزود: این پویش با هدف ارتقای آگاهی های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودک، پیشگیری از آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی برای کودکان گلستانی امن می شود/ جزییات پویش کودکان سایبری

فضای مجازی برای کودکان گلستانی امن می شود/ جزییات پویش کودکان سایبری