مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 09:402023-01-13سياسي

دریافت مجوز 7 رشته پزشکی در پردیس بین الملل رامسر


سرپرست پردیس علوم پزشکی رامسر گفت: تاکنون هفت رشته پزشکی در این پردیس دریافت شد و از سال آینده دانشجوی دولتی در آن پذیرش می کنیم.

- امیر پیمانی در حاشیه بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از پردیس پزشکی رامسر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مجموعه آموزشی پردیس بین الملل علوم پزشکی رامسر با قدمت 14 ساله در مجموعه تملیکی سی هکتاری و زیربنای آموزشی حدود 13 هزار متری در حال ارائه خدمات دانشگاهی و آموزشی به بیش از 800 نفر دانشجویان دو رشته پزشکی و داروسازی در حال تحصیل است گفت: تاکنون به ترتیب 6 و 8 دوره فارغ التحصیل داشته که وارد عرصه خدمت رسانی در حوزه سلامت شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد که با افزایش و تخصیص به موقع اعتبارات ملی و استانی و با مساعدت مسؤلین محترم و خیرین گرانقدر شهرستان بخش باقیمانده پروژه که افتخار و دستاورد بزرگی برای منطقه غرب استان است، با پیشرفت مناسب به اتمام برسد.

رییس پردیس خودگردان واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران _ رامسر همچنین وجود مجموعه 3 هزار متری آزمایشگاهی حکیم مجهز به تجهیزات تخصصی و پیشرفته آزمایشگاهی و داروخانه مرجع آموزشی 13 آبان را از پتانسیل ارزشمند و بی نظیر وابسته به دانشکده و حوزه سلامت شهرستان برشمرد که با تغییر مدیریت و پرداخت مطالبات شرکت های دارویی در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مجوز 7 رشته پزشکی در پردیس بین الملل رامسر

دریافت مجوز 7 رشته پزشکی در پردیس بین الملل رامسر