مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 09:352023-01-13ورزشي

قادری خطایی روی قائدی انجام نداد


مدافع تیم فوتبال تراکتور، نظر داور مبنی بر خطای آرش قادری روی مهاجم استقلال و اعلام پنالتی به سود استقلال را بحث برانگیز دانست و گفت: صحنه اعلام پنالتی دوم به هیچ وجه صحیح نبود.

- ابوالفضل رزاق پور پس از باخت تراکتور برابر استقلال در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در صحنه اعلام پنالتی اول، با توجه به تصاویر موجود و نظر کارشناسان پنالتی صحیح بوده اما معمولاً کسی اشتباهات داوران را توجیه نمی کند و معمولاً خواهان ختم قائله و جو حاکم هستند، در این صحنه قاطعانه نظر نمی دهم اما در صحنه دوم قطعاً خطایی اتفاق نیفتاده و پنالتی به درستی اعلام نشده است.

وی در رابطه با صحنه اعلام پنالتی دوم تصریح کرد: من در در یک قدمی این صحنه بودم و حتی قبل از اینکه آرش قادری پای اش را جمع کند و برخوردی رخ دهد، مهدی قائدی تمارض خود را آغاز کرده بود و درشرایطی که چند لحظه قبل از آن پنالتی مشکوکی توسط داور اعلام شده بود چنین تصمیمی بسیار بحث برانگیز بود و من که در یک قدمی صحنه بودم صراحتاً اعلام می کنم که خطایی رخ داد و به هیچ وجه پنالتی نبود.

رزاق پور در رابطه با درگیری لفظی کمک داور دوم بازی حسن انتطاری با بازیکنان تراکتور متذکر شد: کمک داور روبه من و دیگر بازیکنان تراکتور کرد و گفت: من سرهنگ نیروی انتظامی هستم و شما باید به من احترام بگذارید این درحال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری خطایی روی قائدی انجام نداد

قادری خطایی روی قائدی انجام نداد