مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 09:302023-01-13حوادث

تقدیر جانباز 90 درصدی پلیس از همسرش در روز زن+ فیلم


امروز روز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) است و روز بزرگداشت مقام زن؛ به همین مناسبت یک جانباز 90 درصدی پلیس با بیان تلاش ها و فداکاری های همسرش از وی تقدیر می کند.

-   کرمرضا سبزعلی متولد 1354 شهرستان بروجرد که بعد از 12 سال خدمت در عملیات درگیری با یک باند 5 نفره اشرار و قاچاقچیان مسلح در شهریور سال 83 و هلاکت یکی از اشرار، مجروح می شود آن هم به واسطه اصابت گلوله اشرار به نخاع و جانباز 90 درصدی می شود و حالا 17_16 سال است که دچار ضایعه نخاعی شده و با ویلچر تردد می کند.

جانباز سبزعلی که سال 77 ازدواج کرده بود دو فرزند دختر و پسر دارد که پسرش ازدواج کرده و دخترش هم در پایه 7 ابتدایی تحصیل می کند.

وی از روزهای پر فراز و نشیب زندگی می کند؛ از تلاش برای اینکه بتواند کارهای خودش را به تنهایی انجام دهد؛ حتی می گوید که به خانم خانه هم در کارهای خانه تا جایی که در توانش باشد کمک می کند اما بهرحال با تمام تلاشی که برای استقلال و خودکفایی خودش بر می دارد بازهم به کمک بانو نیاز دارد به خصوص در معابر و مکان های که برای عبور ویلچر مناسب سازی نشده اند.

قهرمان امروز حکایت ما در آخر می خواهد از تلاش و زحمات و همراهی بی دریغ همسرش قدردانی کند؛می گوید: همسرم را دوست دارم و از همه زحماتش و سختی هایی که در این چند سال داشته ، تشکر می کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر جانباز 90 درصدی پلیس از همسرش در روز زن+ فیلم

تقدیر جانباز 90 درصدی پلیس از همسرش در روز زن+ فیلم