مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 22:552023-01-12اقتصادي

فقط کارمندان فرار مالیاتی ندارند


بر اساس گزارشی که مرکز پژوهش های مجلس منتشر کرده کارمندان بیشترین میانگین مالیات پرداختی را در بین برخی مشاغل پردرآمد چون کارکنان طلا و جواهر، - کارکنان نمایشگاه خودرو، موبایل فروشان، وکلا و مشاورین املاک دارند و کارمندان بیش از هفت برابر مشاورین املاک مالیات می دهند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در یادداشتی آورده است: کاهش سهم درآمدهای نفتی در بودجه و حرکت به سمت درآمدهای پایدار مانند مالیات، از برنامه های دولت بوده که کمتر به آن توجه شده است؛ موضوعی که باید به صورت جدی مالیات از مؤدیان واقعی دریافت و از فرارهای مالیاتی جلوگیری شود.

بر اساس گزارشی که مرکز پژوهش های مجلس منتشر کرده کارمندان بیشترین میانگین مالیات پرداختی را در بین برخی مشاغل پردرآمد چون کارکنان طلا و جواهر، کارکنان نمایشگاه خودرو، موبایل فروشان، وکلا و مشاورین املاک دارند و کارمندان بیش از هفت برابر مشاورین املاک مالیات می دهند! این آمار نشان می دهد که با وجود تلاش های انجام شده هنوز فرار مالیاتی زیادی وجود دارد و بیشتر ارائه کنندگان خدمات و واسطه ها از پرداخت واقعی مالیات فرار می کنند.

مالیات بر سوداگری از دیگر رویکردهای دولت است که در انتظار تصویب قانون آن از سوی مجلس است و وزیر اقتصاد در شهریورماه امسال درباره تسریع در تصویب قانون مالیات بر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط کارمندان فرار مالیاتی ندارند

فقط کارمندان فرار مالیاتی ندارند