مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 21:002023-01-12سياسي

تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت های جدی دولت مردمی است


رییس جمهور تحقق اقتصاد مقاومتی را باعث تقویت و ارتقای امید و اعتماد عمومی عنوان کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت های جدی دولت مردمی است.

- رییس جمهور تحقق اقتصاد مقاومتی را باعث تقویت و ارتقای امید و اعتماد عمومی عنوان کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت های جدی دولت مردمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه های اولین روز سفر دولت مردمی به استان یزد، شامگاه پنجشنبه در دیدار طلایه داران پیشرفت و فعالان اقتصادی استان یزد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، حضور در این جمع را برای خود و همکارانش توفیقی بزرگ توصیف و تصریح کرد: امیدوارم تلاش شما برای پیشرفت و رشد اقتصادی، منشا آثار و برکات فراوان برای استان و کشور باشد.

رییس جمهور با بیان اینکه ضرورت امروز عرصه اقتصاد، اجرای نسخه اقتصاد مقاومتی است که تکانه های داخلی و خارجی نتواند آن را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: در این زمینه باید از همه تجریبات استفاده کرد و حتی تجربیات بیرونی را بومی کرده و مورد استفاده قرار داد.

دکتر رییسی یکی از لوازم تحقق اقتصاد مقاومتی را دانش پایه شدن اقتصاد برشمرد و اظهار داشت: اگر دانایی ضمیمه توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی کشور شود، می تواند ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت های جدی دولت مردمی است

تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت های جدی دولت مردمی است