مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:202023-01-12سياسي

85درصد از مساحت پردیس در مناطق چهارگانه محیط زیست قرار دارد


85درصد از مساحت پردیس در مناطق چهارگانه محیط زیست قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظفر پور ابراهیم بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: حدود 85 درصد از مساحت پردیس در مناطق چهارگانه محیط زیست قرار گرفته و برای رفع مشکلات شهرستان اصلاح وضعیت پهنه بندی ضرورت دارد.

فرماندار پردیس گفت: با توجه به اینکه 12 هکتار ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده شهر داریم و از پهنه بندی محیط زیست خارج نشده است لذا رفع این گره فقط توسط رییس جمهور امکان پذیر است و امیدواریم این مشکل در شورای عالی محیط زیست مرتفع شود.

پور ابراهیم افزود: تا زمانی که پردیس از پهنه بندی خارج نشود، نمی توانیم از ظرفیتی که در قانون بودجه 1401 تا آخر اسفند مهلت دارد استفاده کنیم.

وی اذعان داشت: مسئله بازبینی پهنه بندی محیط زیست در شهرستان بسیار مهم است و با این بازبینی مشکلات شهرک های صنعتی، اراضی روستایی، اسناد مالکیتی، توسعه کشاورزی و طرح های گردشگری در سطح شهرستان مرتفع خواهد شد.

پور ابراهیم با بیان اینکه قانون پهنه بندی محیط زیست در محدوده شهرستان مربوط به سالیان گذشته است، بیان کرد: این قانون در سالیان گذشته مصوب شده که در آن زمان در موقعیت آن زمان حیوانات و جانوران وجود داشت، ولی اکنون با تغییر اکوسیستم و شرایط حاکم بر منطقه، تصویب قانون متفاوت است و بازبینی آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85درصد از مساحت پردیس در مناطق چهارگانه محیط زیست قرار دارد

85درصد از مساحت پردیس در مناطق چهارگانه محیط زیست قرار دارد