مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 16:302023-01-12سياسي

بیمارستان «کوثر» بروجرد به زودی افتتاح می شود


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت 97 درصدی بیمارستان «کوثر» این شهرستان، گفت: این بیمارستان به زودی افتتاح می شود.

- بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت 97 درصدی بیمارستان کوثر این شهرستان، گفت: این بیمارستان به زودی افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گودرزی امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور از بیمارستان کوثر، اظهار داشت: بیمارستان کوثر یکی از پروژه های در دست اقدام شهرستان بروجرد است که تسریع در تکمیل و بهره برداری از این پروژه از مطالبات مهم بازنشستگان و جامعه کارگری این شهرستان محسوب می شود.

وی، افزود: هم اکنون این پروژه توسعه ای به 96 تا 97 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و این قابلیت وجود دارد تا به زودی شاهد تکمیل و بهره برداری از آن باشیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش حدود سه برابری مساحت فضای درمانی در این پروژه اتفاق خواهد افتاد تا با برترین استانداردهای درمانی مورد استفاده بازنشستگان، کارگران و عموم مردم قرار گیرد، البته در کنار این پروژه فرصت های شغلی قابل توجهی نیز برای مردم منطقه ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان «کوثر» بروجرد به زودی افتتاح می شود

بیمارستان «کوثر» بروجرد به زودی افتتاح می شود