مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 16:102023-01-12سياسي

نگرانی از فراگیر شدن اسلام، دلیل اهانت اخیر مجله فرانسوی بود


دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان گفت: مجله فرانسوی از روی عناد و نگرانی از فراگیر شدن اسلام و گرایش به تشیع، روزی به پیامبر اسلام(ص) و روزی به جایگاه مرجعیت شیعه توهین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت الاسلام محسن مظاهری، دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان در جلسه روسای اتحادیه های صنفی با موضوع عفاف وحجاب ضمن اشاره به بیانات مرحوم آیت الله ناصری مبنی بر زمینه سازی ظهور اظهار داشت: در روایات آمده حکومتی در این سرزمین شکل می گیرد که زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) خواهد شد و اسلام را در جهان علم خواهد کرد.

وی افزود: این موارد باعث شده مجله فرانسوی از روی عناد و نگرانی فراگیر شدن اسلام و گرایش به تشیع روزی به پیامبر اسلام(ص) و روزی به جایگاه مرجعیت شیعه توهین کند.

مظاهری با اشاره به شرایط برای زمینه سازی ظهور تصریح کرد: باید زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را با بی تفاوت نبودن آحاد مردم به خصوص اصناف جامعه نسبت به محیط سالم اخلاقی و زمینه سازی برای کسب وکار درست و حلال در جامعه فراهم کنیم.

وی به دیدار اخیر بانوان فرهیخته با رهبر انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار بانوان فرهیخته مسأله حجاب را یک واجب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از فراگیر شدن اسلام، دلیل اهانت اخیر مجله فرانسوی بود

نگرانی از فراگیر شدن اسلام، دلیل اهانت اخیر مجله فرانسوی بود