مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:552023-01-12سياسي

پیگیری راه اندازی منطقه آزاد کشاورزی در جنوب کرمان


دشت های مغان، قزوین و جیرفت ویژه هستند که جنوب کرمان منطقه ویژه کشاورزی آزاد شود و باید مصوبه مجلس را بگیریم زیرا می تواند پشتوانه خوبی برای تولید باشد.

- ایسنا/کرمان وزیر جهاد کشاورزی گفت: دشت های مغان، قزوین و جیرفت ویژه هستند که جنوب کرمان منطقه ویژه کشاورزی آزاد شود و باید مصوبه مجلس را بگیریم زیرا می تواند پشتوانه خوبی برای تولید باشد.

سیدجواد ساداتی نژاد ظهر امروز 22 دی ماه در چهارمین جشنواره ملی مرکبات در جیرفت، کشاورزی جنوب کرمان را سفره متنوع غذایی کشور عنوان کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم اسناد اراضی کشاورزی است که برای یک بار باید این اراضی را صاحب سند کنیم.

بنابراین اگر با هم تلاش کنیم، تا پایان دولت همه اراضی کشاورزی دارای سند می شوند.

وی با استمداد از تولیدکنندگان، اجرای الگوی کشت را با گذشت 60 سال به دور از شعارزدگی نوید داد و افزود: امسال از کشاورزان درخواست داریم به نحوه کشت دقت کنند که اجاره زمین برای کشت پیاز بالا رفته و یک خطر جدی است و باید تمهیدات لازم برای الگوی کشت در دستور کار باشد.

وزیر جهاد کشاورزی از استاندار کرمان خواست تا نسبت به الگوی کشت توجه داشته باشند و اظهار کرد: همه باید دقت کنیم تا چگونه کشت کنیم که شیرینی امسال را سال آینده از دست ندهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری راه اندازی منطقه آزاد کشاورزی در جنوب کرمان

پیگیری راه اندازی منطقه آزاد کشاورزی در جنوب کرمان