مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:452023-01-12سياسي

لغو برگزاری آزمون آیلتس در ایران؛ شایعه یا واقعیت؟


از شب گذشته خبری در برخی از شبکه های اجتماعی مبنی بر لغو برگزاری آزمون «آیلتس» در ایران منتشر و منعکس شد که این موضوع تاکنون بازتاب های زیادی را در پی داشته است.

- از شب گذشته خبری در برخی از شبکه های اجتماعی مبنی بر لغو برگزاری آزمون آیلتس در ایران منتشر و منعکس شد که این موضوع تاکنون بازتاب های زیادی را در پی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزمون آیلتس IELTS یکی از معتبرترین آزمون های تعیین سطح زبان انگلیسی افراد در جهان است که در اکثر کشورها و دانشگاه ها قابل استفاده است.

این امتحان در بیش از 270 مرکز امتحانی در نزدیک به 110 کشور دنیا برگزار می شود.

آیلتس که توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می شود در دانشگاه هایی نظیر کمبریج، آکسفورد و هاروارد قابل استناد است.

کلمه IELTS مخفف Abeviation عبارت International English Language Testing به معانی سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است که بالاترین نمره در این آزمون 9 و کمترین نمره نیز صفر است.

بر اساس این آزمون، چهار مهارت Listening (شنیداری)، Reading (خواندن)، Writing (نوشتاری)، Speaking (گفتاری) داوطلبان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نکته دیگری که در ارتباط با این آزمون وجود دارد، نحوه دسته بندی این آزمون است که به صورت عمومی General و آکادمیک Academic برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو برگزاری آزمون آیلتس در ایران؛ شایعه یا واقعیت؟

لغو برگزاری آزمون آیلتس در ایران؛ شایعه یا واقعیت؟