مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:052023-01-12سياسي

ویژه برنامه های حرم رضوی در شب و روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)


مشهد _ معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با شب و روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ویژه برنامه های جشن و شادمانی در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می شود.

- مشهد _ معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با شب و روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ویژه برنامه های جشن و شادمانی در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی نژاد، با اشاره به اینکه سالروز ولادت صدیقه طاهره (س) جزو اعیاد ویژه و ایام پر شور و شعف شیعیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) است، اظهار کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه های متنوعی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی در شب، روز و شام میلاد این بانوی کریمه با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

اهدای 8000 شاخه گل نرگس به حرم مطهر رضوی در شب میلاد معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با بیان اینکه پنجشنبه 22 دی ماه همزمان با شب میلاد حضرت زهرا (س) ویژه برنامه ای بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده که سید مجید بنی فاطمه، علی ملائکه و صادق آهنگران در این مراسم به مدیحه‎ سرایی و قرائت دعای کمیل خواهند پرداخت و سپس حجج الاسلام والمسلمین حامد کاشانی و سید محمد نبی موسوی در وصف کمالات بانوی دو عالم حضرت زهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های حرم رضوی در شب و روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)

ویژه برنامه های حرم رضوی در شب و روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)