مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:102023-01-12سياسي

تظاهرات و اجتماع مردمی سراسر استان سیستان و بلوچستان فردا پس از اقامه نماز جمعه


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تظاهرات و اجتماع مردمی سراسر استان سیستان و بلوچستان، فردا 23 دیماه پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به مقام شامخ مرجعیت و مقدسات انجام می شود.

- در محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی انجام می شود؛ تظاهرات و اجتماع مردمی سراسر استان سیستان و بلوچستان فردا پس از اقامه نماز جمعه ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تظاهرات و اجتماع مردمی سراسر استان سیستان و بلوچستان، فردا 23 دیماه پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به مقام شامخ مرجعیت و مقدسات انجام می شود.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا- افزود: اقدام سخیف، زشت و ذلالت بار نشریه فرانسوی خشم انقلابی اقشار مختلف ملت بزرگ ایران را که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را تکیه گاه محکم گذر از فراز و فرودها و گردنه های پر پیچ و خم گذشته و آینده نظام اسلامی خود می دانند، برانگیخته و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، فردا با حضور در تظاهرات این اقدام پلید اردوگاه استکبار را محکوم خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مردم دعوت کرد تا با شرکت در این مراسم، خشم و انزجار خویش را از این اقدام به نمایش بگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات و اجتماع مردمی سراسر استان سیستان و بلوچستان فردا پس از اقامه نماز جمعه

تظاهرات و اجتماع مردمی سراسر استان سیستان و بلوچستان فردا پس از اقامه نماز جمعه