مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:052023-01-12اجتماعي

نجات 8 گرفتار در برف و کولاک تایباد


از ابتدای آغاز نزولات جوی در این شهرستان، تعداد هشت نفر گرفتار در برف و کولاک، طی دو عملیات توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دونده صبح پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران تایباد اظهار کرد: این دو عملیات شامل نجات شش کارگر معدن در روستای فرزنه و دو دامدار در محور تایباد - تربت جام بود.

فرماندار تایباد درباره رفت و آمد ناوگان حمل و نقل در جاده های مواصلاتی این شهرستان هم اعلام کرد: هم اکنون همه محورها، باز و 25 راهدار در قالب دو گروه مجهز راهداری به پایش راه ها مشغول هستند.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان راهداری تایباد، افزود: در این شرایط، سایر نهادهای دارای ماشین آلات و تجهیزات برای کاهش آسیب های بحران و کمک به مردم، در میدان حضور دارند.

دونده در ادامه به رعایت الگوی مصرف گاز اشاره کرد و بیان داشت: در شرایط کنونی مصرف گاز در تایباد و حومه با افزایش 30 درصدی نسبت دیروز به 580 هزار متر مکعب رسیده که باعث افت فشار گاز شده است و ضرورت دارد مشترکین الگوی مصرف گاز را رعایت کنند.

فرماندار تایباد افزود: جریان آب در روستای محمدآباد قدس به علت ترکیدگی شبکه، قطع شده است و آبرسانی با تانکر انجام می شود که در صورت نیاز تانکرهای سپاه و مرزبانی هم آماده خدمت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 8 گرفتار در برف و کولاک تایباد

نجات 8 گرفتار در برف و کولاک تایباد