مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 23:502023-01-11اقتصادي

نگاه ها به اشتغال در کنگان تغییر کند/ لزوم تقویت آموزش های مهارتی


ترویج فرهنگ فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای در شهرستان یک ضرورت است، زیرا باعث تغییر نگاه در حوزه کارآفرینی و اشتغال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد غریبی عصر چهار شنبه در نشست با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار داشت: آموزش های فنی و حرفه ای باید سرلوحه همه آموزش ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار با ترویج آموزش های مهارتی از مهم ترین برنامه های فرمانداری شهرستان کنگان در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بوده است، فرماندار کنگان بر توسعه و تقویت آموزش های مهارتی بر اساس نیاز صنایع جنوب استان بوشهر در شهرستان کنگان تاکید کرد و افزود: تقویت آموزش های فنی و حرفه ای به رونق کسب و کار و کارآفرینی در بخش های مختلف شهری و روستایی شهرستان کمک می کند.

غریبی با تاکید بر اینکه تربیت نیروهای مهارتی برای ایجاد فرصت های جدید شغلی باید در دستور کار آموزش فنی و حرفه ای قرار گیرد، اضافه کرد: نگاه ما به آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در شهرستان کنگان زیرساختی، تسهیل گرایانه و حمایتی است که برای گسترش آن از همه ظرفیت های فرمانداری استفاده خواهیم کرد.

فرماندار کنگان با اشاره به جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای در کارآفرینی و اشتغال در سطح استان بوشهر، تصریح کرد: وجود پل های ارتباطی میان مراکز آموزشی، صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ها به اشتغال در کنگان تغییر کند/ لزوم تقویت آموزش های مهارتی

نگاه ها به اشتغال در کنگان تغییر کند/ لزوم تقویت آموزش های مهارتی