مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 22:002023-01-11سياسي

بصیرت خانواده شهدا نمونه عملی معنویت اسلامی در جامعه است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بصیرت، استقامت و صلابت خانواده شهدا بهترین نمونه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه چهارشنبه در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای ایثارگر منتسب با تشکیلات قضایی استان اردبیل اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می کند.

وی شهدا، جانبازان و ایثارگران را از سرمایه های اصلی ایران اسلامی اعلام و خاطرنشان کرد: امروز ما عزت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در کنار ایثار شهدا، مجاهدت، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگاه داشته و تکریم آنان سبب تعمیق و تسری این فرهنگ در بین نسل جدید در کشور می شود.

کثیرلو افزود: صبر، صلابت و بصیرت خانواده شهدا با تاسی از اولین شهیده راه ولایت حضرت ام ابیها (س)، بهترین نمونه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه است.

وی ادامه داد: ضروری است به نحو مقتضی و متناسب با شرایط فعلی جامعه و با ابزارهای بروز در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اطلاع رسانی شده و اشاعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت خانواده شهدا نمونه عملی معنویت اسلامی در جامعه است

بصیرت خانواده شهدا نمونه عملی معنویت اسلامی در جامعه است