مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 21:402023-01-11سياسي

هنر حافظ ریشه های غنی تاریخ سرزمین و قومیت ها است


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: در یکصد روز گذشته کسانی در حال تردید در ذهن جوانان ما بودند تلاش عرصه هنر و تئاتر که تجلی همه هنرهاست می تواند حافظ ریشه های غنی تاریخ این سرزمین با همه قومیت ها باشد.

- روح الله سلگی چهارشنبه شب 21 دی ماه در اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه 3 کشور که در سالن همایش تالار مرکزی ساری برگزار شد، اظهار کرد: این بزرگ ترین اجتماع هنری پس از کرونا است سعی در میزبانی خوب بوده و از قصور احتمالی پوزش می خواهیم.

وی ضمن تبریک و شادباش به مناسبت ولادت با سعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه(س) گفت: به گذشته خود میبالیم و در هیچ مکتب و مذهبی نداریم که زن به کرامتی که در تشییع ما است نمود پیدا کرده باشد حضرت فاطمه(س) نماد و اسوه زنان تشییع و مکتب ما است.

سلگی با اشاره به اینکه رشادت های حاج قاسم سلیمانی برای مسلمانان و حتی زنان ایزدی عراق، زنان مسیحی و ناجی جان دختران این سرزمین است، تصریح کرد: شهدای ما نه تنها برای دختران محجبه بلکه برای مهسا امینی ها به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: ملی تر از شهدا در تاریخ این سرزمین نداشتیم که مدافع ملت و ایران عزیز ما باشند؛ امروز منافقین کور دل نمی توانند نسخه دموکراسی بپیچند و این حقایق را ملت وفادار ایران می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر حافظ ریشه های غنی تاریخ سرزمین و قومیت ها است

هنر حافظ ریشه های غنی تاریخ سرزمین و قومیت ها است