مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:152023-01-11اقتصادي

خرید نرده بان هیدرولیکی 32 متری توسط سازمان آتش نشانی ایلام


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری استان ایلام گفت: نردبان 32 متری از محل اوراق مشارکت اسلامی توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور خریداری شده و در دهه فجر امسال تحویل آتش نشانی و خدمات ایمنی ایلام می شود.

- نصرت اله لطفی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از خرید نردبان 32متری خبر داد و گفت: این نردبان تولید سال 2022 میلادی و از نوع 32 متری بوده و امکان عبور از کوچه های تنگ را دارد و تا 10 طبقه ساختمان را در صورت بروز حادثه پوشش می دهد.

وی افزود: برای خرید این نردبان 460 میلیارد ریال و برای تجهیزات جانبی آن 70 میلیارد ریال هزینه شده که هم اکنون کارهای اداری ترخیص آن از گمرک در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام ضمن اشاره به این که این نردبان از محل اوراق مشارکت اسلامی توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور خریداری شده اظهار کرد: این نردبان 32متری در  دهه فجر امسال تحویل آتش نشانی و خدمات ایمنی ایلام می شود.

این مقام مسئول با توجه به اینکه در استان ساختمان هایی با ارتفاع 10 طبقه نیز در شهر دیده می شود و این روند در سال های آتی بیشتر هم خواهد شد اظهار کرد: وجود یک نردبان هیدرولیکی با ارتفاع حداقل 32 متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید نرده بان هیدرولیکی 32 متری توسط سازمان آتش نشانی ایلام

خرید نرده بان هیدرولیکی 32 متری توسط سازمان آتش نشانی ایلام