موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:502023-01-11اجتماعي

تخریب 10 کوره زغال غیر مجاز در باشت


دادستان عمومی و انقلاب باشت از تخریب 10 کوره زغال غیر مجاز در این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران رجایی منفرد اظهار داشت: با دستور قضایی و با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی، و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان باشت و به استناد قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع کشور، 10 کوره زغال غیرمجاز در مناطق جنگلی این شهرستان تخریب شد.

وی با اشاره به صیانت و حفاظت از انفال، در اراضی ملی و منابع طبیعی، بیان کرد: هدف از تخریب این کوره های غیر مجاز صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب باشت تصریح کرد: این کوره های تولید زغال در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان از سوی یگان حفاظت منابع طبیعی باشت کشف شد.

رجایی منفرد عنوان کرد: در راستای صیانت و نگهداری از عرصه های جنگلی و منابع طبیعی و حاشیه ی رودخانه و محیط زیست، مردم، طبیعت دوستانف عشایر و روستاییان ساکن در منطقه می توانند، هرگونه تصرف، تخریب و قلع و قمع درختان جنگلی را به ضابطان قضایی، و این دادستانی گزارش کنند.

وی گفت: در این زمینه 10 نفر شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب باشت ضمن هشدار به افرادی که اقدام به برداشت غیر مجاز زغال از درختان جنگلی می کنند، خاطرنشان کرد: اقدام قاطع و اثر گذار در انتظار سودجویان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 10 کوره زغال غیر مجاز در باشت

تخریب 10 کوره زغال غیر مجاز در باشت