مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:552023-01-11سياسي

در دوره ای هستیم که به ظاهر برای زنان آزادی طلب می کنند


زن در دنیای غرب برده و ابزاری بیش نیست.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در مراسمی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن در دیوان عالی کشور برگزار شد، اظهار کرد: میلاد بابرکت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها که قرین با میلاد امام خمینی (ره) است را به همه حاضرین و همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

مرتضوی مقدم در ادامه با اشاره به سوره کوثر و شأن نزول این سوره از قرآن تصریح کرد: پس از آن که پسران پیامبر صلوات الله علیه و آله به نام های قاسم و عبدالله دار فانی را وداع گفته و رحلت نمودند، دشمنان بسیار خوشحال شدند و در این میان عاص بن وائل (پدر عمروعاص) یکی از جاعلین پیامبر (ص) عنوان کرد که او (پیامبر ص) ابتر است و دیگر نسل و ادامه ای ندارد.

رییس دیوان عالی کشور افزود: خداوند متعال، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را به پیامبر اسلام عطا داشت و در کلام وحی بدان تصریح نمود که إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ما به تو کوثر را که سرمنشأ همه خیرات است، عطا کردیم.

وی تصریح کرد: خداوند متعال فاطمه زهرا سلام الله علیها را زمانی به پیامبر (ص) عطا فرمود که زن در آن جامعه هیچ جایگاه و مقامی نداشت، آن حضرت از چنان جایگاهی برخوردار بود که پدرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دوره ای هستیم که به ظاهر برای زنان آزادی طلب می کنند

در دوره ای هستیم که به ظاهر برای زنان آزادی طلب می کنند