مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:352023-01-11اقتصادي

تصویب 61 طرح گردشگری با اشتغال زایی بیش از یک هزار نفر در کردستان


معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از تصویب 61 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری با اشتغال زایی بیش از یک هزار نفر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، آرمان وطن دوست اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون و به منظور حمایت از سرمایه گذاران، تقویت زیرساخت های اقامتی، پذیرایی و تفریحی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان، 61 فقره موافقت اصولی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای بهره برداری از این طرح های گردشگری 982 میلیارد تومان است، افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای یک هزار و 400 نفر اشتغال ایجاد می شود.

وطن دوست اظهار کرد: موافقت اصولی های صادر شده در قالب احداث هتل، مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی، سفره خانه سنتی و اقامتگاه بوم گردی و … در سطح استان است.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه زیرساخت های گردشگری عاملی برای رونق اشتغال زایی در این بخش است، یادآور شد: امیدواریم با حمایت از طرح ها و پروژه های اجرایی و هم چنین جلب مشارکت همگانی، بیش از پیش شاهد رشد صنعت گردشگری در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 61 طرح گردشگری با اشتغال زایی بیش از یک هزار نفر در کردستان

تصویب 61 طرح گردشگری با اشتغال زایی بیش از یک هزار نفر در کردستان