مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:202023-01-11سياسي

2 روز بحث و تبادل نظر رؤسای کانون مداحان در تهران


دومین نشست رؤسای کانون مداحان اهل بیت (ع) کشور به مدت 2 روز با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی و احمد واعظی رییس کانون مداحان در تهران برگزار می شود.

- دومین نشست رؤسای کانون مداحان اهل بیت (ع) کشور به مدت 2 روز با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی و احمد واعظی رییس کانون مداحان در تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس ریوندی مدیر مرکز ستایشگری اهل بیت (ع) سازمان هیأت و تشکل های دینی اظهار داشت: دومین نشست رؤسای کانون مداحان اهل بیت (ع) کشور به مدت 2 روز در تهران برگزار می شود.

در روز نخست این دیدار بناست از عصر پنجشنبه 22 دی ماه رؤسای کانون مداحان در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) حضور یافته و با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند.

وی افزود: در نشست پنجشنبه که با حضور احمد واعظی رییس کانون مداحان برگزار می شود، بناست مسائل و موضوعات و مشکلات مختلف کانون مداحان استان های مختلف بررسی شود و برای برنامه سال آینده نیز برنامه ریزی شود.

ریوندی گفت: روز جمعه 23 دی ماه نیز بناست رؤسای کانون مداحان اهل بیت (ع) کشور نشستی با حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی و همچنین یکی از پیرغلامان اهل بیت (ع) دیدار داشته باشند و در خصوص برنامه ها و وظایف کانون مداحان تبادل نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 روز بحث و تبادل نظر رؤسای کانون مداحان در تهران

2 روز بحث و تبادل نظر رؤسای کانون مداحان در تهران