مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:552023-01-11سياسي

تونل شهدای امنیت در قم افتتاح شد


تونل شهدای امنیت امروز طی مراسمی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی دیگر از مسئولان ملی و استانی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، افتتاح تونل شهدای امنیت ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، حجت الاسلام و المسلیمن داود نمازی مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

  عباس حلوایی زاده معاون فنی عمرانی شهرداری قم در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به افتتاح تونل شهدای امنیت در حد فاصل بلوار امام حسین(ع) تا خیابان یادگار امام(ره) اظهار کرد: در بحث طراحی این تونل و پروژه دوسطحه بررسی های بسیاری صورت گرفت تا بتوانیم با کمترین مشکلات این طرح را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: مهم ترین چالش پیش رو بحث سکونتگاه مردم بود و تلاش کردیم تا حداکثر امکان بافت را حفظ کنیم و کمترین تملکات را داشته باشیم.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم افزود: بر اساس این الزامات بنا بر این شد که قبل از میدان امام حسین(ع) پروژه به صورت زیرگذر و رمپ پیش رفته و در ادامه به صورت تونل امتداد پیدا کند و پس از آن بنا شد به صورت ترانشه باز از محور یادگار عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل شهدای امنیت در قم افتتاح شد

تونل شهدای امنیت در قم افتتاح شد