مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:102023-01-11اقتصادي

مصرف گاز در استان زنجان به 10میلیون و 700هزار مترمکعب افزایش یافت


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به برودت هوا طی روز گذشته مصرف گاز در استان به 10 میلیون و 700 هزار مترمکعب افزایش یافته است.

- رحیم سلیمانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه مصرف گاز استان زنجان از مرز 10 میلیون مترمکعب فراتر رفته است است، گفت: با توجه به برودت هوا استان طی روز گذشته مصرف گاز در استان زنجان به 10 میلیون و 700 هزار مترمکعب افزایش یافته است بنابراین شهروندان در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی افزود: در همین راستا به همه ارگان ها و صاحبان واحدهای تجاری اعلام شده است که باید دمای 18 درجه را در محل کار رعایت کنند که در همین راستا نظارت های مستمر انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: توصیه می شود مشترکان دمای منازل خود را بین 18 تا 21 درجه تنظیم کنند تا در مصرف گاز صرفه جویی شود.

در ارگان ها و مراکز تجاری همچون پاسازها نیز دمای 18 درجه دمای مطلوب به حساب می آید که این نکات باید رعایت شود که در یان صورت شاهد صرفه جویی 6 درصدی گاز در استان خواهیم بود.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه شهروندان باید کلاهک و دودکش بخاری ها را هر چند وقت یک بار بررسی کرده و اکسیژن داخل منزل را تأمین کنند، افزود: مشکلی در تأمین گاز شهری موردنیاز منازل وجود ندارد اما عموم مردم باید در روزهای سرد سال که نیاز به وسایل گرمایشی افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز در استان زنجان به 10میلیون و 700هزار مترمکعب افزایش یافت

مصرف گاز در استان زنجان به 10میلیون و 700هزار مترمکعب افزایش یافت