مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:502023-01-11سياسي

راه یابی قصه گویان خوزستانی به مرحله پایانی جشنواره قصه گویی


چند قصه گوی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستانه به مرحله پایانی بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی راه پیدا کردند.

- ایسنا/خوزستان چند قصه گوی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستانه به مرحله پایانی بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی راه پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مرحله پایانی بخش رقابتی بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اعزام قصه گویان خود شامل علی رضا روشن ضمیر با قصه پهلوان پنبه ، المیرا موری با قصه کشته شدن ایراج به دست برادران ، حورا تیلا با قصه نقل سیاوش و مرضیه منصوری با قصه چه فکر خوبی حضور پیدا خواهد کرد.

همچنین در بخش بین الملل این جشنواره، قصه گوی خوزستانی، زینب موسوی، با قصه تویزه پادشاهی بر روی صحنه خواهد رفت.

در بخش غیررقابتی بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی بهنوش بساک کاظمی با قصه حکیم و همسفر و آسیه رحمتی با قصه شیرین تر از عسل 2 قصه گوی این استان هستند که جواز حضور در مرحله پایانی این بخش را کسب کردند.

در بخش پادکست این جشنواره نیز مرضیه دقایتی با اثر خود تحت عنوان این همه تلق و ملق و لیلا سپهری با اثر افسانه کچل کفترباز توانستند به مرحله نهایی این بخش راه یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی قصه گویان خوزستانی به مرحله پایانی جشنواره قصه گویی

راه یابی قصه گویان خوزستانی به مرحله پایانی جشنواره قصه گویی