مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:452023-01-11سياسي

انتظارات یزدی ها از رییس جمهور


یزدی ها از فردا میزبان دومین سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان یزد خواهند بود و امید دارند که این سفرها با دستاوردهایی همراه باشد که به خواسته ها و انتظارات آنها جامه عمل بپوشاند.

- خبرگزاری مهر – گروه استان ها: تأمین آب پایدار و کاهش نگرانی از قطعی و کاهش فشار آب در تابستان و کیفیت نامطلوب آب چاه ها، آبرسانی به روستاها و مرمت قنات ها برای کاهش خشکسالی ها، تأمین شغل برای جوانان بیکار به ویژه دانش آموختگان دانشگاهی و حل مشکل گرانی و تسهیل معیشت از جمله این درخواست ها است که مردم آن را از رییس جمهور انتظار دارند.

گرانی های سرسام آور و انتظار برای تحقق وعده های اقتصادی رییس جمهور یکی از شهروندان یزدی مطالبه اصلی مردم در شرایط فعلی را رسیدگی به معیشت و رفع گرانی ها عنوان کرد و افزود: دولت باید مدیریت کند که اجناس هر روز گران و گران تر نشود و مردم از عهده تأمین معیشت خود برآیند.

رضا عظیمی با بیان اینکه گرانی ها حتی شرایط تأمین معیشت اولیه را از مردم گرفته است، ادامه داد: هر روز شاهد افزایش سرسام آور قیمت مواد خوراکی هستیم به طوری که در کنار سایر هزینه های زندگی، درآمدها فقط برای خورد و خوراک کفایت هم نمی کند.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند دولت به وعده هایی که برای اصلاح وضعیت اقتصادی خود داده است جامه عمل بپوشاند و تا مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات یزدی ها از رییس جمهور

انتظارات یزدی ها از رییس جمهور