مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:352023-01-11سياسي

رفتار کارکنان دستگاه قضایی با مردم ارزیابی می شود


نحوه برخورد مناسب کارکنان دستگاه قضایی با مراجعان، تسریع در امور و گره گشایی در روند رسیدگی به پرونده های قضایی مردم ارزیابی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان از انجام 26 هزار و 507 مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی استان در 9 ماه ابتدای سال خبر داد و افزود: بنا به تأکید رییس قوه قضاییه مبنی بر برقراری ارتباط مستحکم و پایدار با شهروندان و در اجرای سیاست های سند تحول و تعالی قضایی، از ابتدای سال 1401 تا پایان آذرماه، 26 هزار و 507 مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی استان انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: حفظ کرامت مراجعان و خدمت رسانی بدون منت به مردم، رسالت دستگاه قضایی استان است و با برنامه ریزی مدون انجام شده، ادامه رویکرد گفت وگوی چهره به چهره و بدون واسطه با مردم در سراسر استان تداوم خواهد داشت.

رییس کل دادگستری استان سمنان اضافه کرد: از گفت وگوهای مردمی نتیجه محور، دو هزار و 48 مورد گفت وگو توسط اینجانب و 24 هزار و 459 مورد دیگر به همت مسؤولان قضایی مرکز استان، رؤسا و دادستان های عمومی و انقلاب حوزه های قضایی سراسر استان سمنان انجام شده است.

عبداللهی به امور مورد توجه در مطالبات مردمی اشاره و عنوان کرد: در ملاقات های مردمی، نقاط ضعف و قوت عملکرد کارکنان قضایی و اداری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار کارکنان دستگاه قضایی با مردم ارزیابی می شود

رفتار کارکنان دستگاه قضایی با مردم ارزیابی می شود