مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:052023-01-11اقتصادي

تکلیف وزارت راه به اجرای 50 درصد سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان


بر اساس لایحه بودجه 1402،  وزارت راه و شهرسازی موظف است تا پایان سال 1402 نسبت به اجرای حداقل 50 درصد سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان (سپهتن) برای ناوگان دیزلی برون شهری اقدام کند.

- بر اساس لایحه بودجه 1402،  وزارت راه و شهرسازی موظف است تا پایان سال 1402 نسبت به اجرای حداقل 50 درصد سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان (سپهتن) برای ناوگان دیزلی برون شهری اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از سامانه های نظارتی بر رفتار رانندگان اتوبوس، ، وزارت نفت از طریق شرکت های تابعه موظف است نسبت به توزیع گاز مایع و نفت سفید به مصرف کنندگانی که به شبکه سراسری گاز طبیعی دسترسی ندارند یا در مقاطعی از سال با تشخیص وزارت نفت امکان تحویل گاز طبیعی به آنها وجود ندارد و مجبور به استفاده از سوخت مایع هستند، از طریق سامانه درخواست فراورده های نفتی (سدف) یا کارت الکترونیک اقدام کند.

همچنین وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت نفت و وزارت کشور و پلیس راهور و سایر دستگاه های مربوط موظفند تا پایان سال 1402 نسبت به اجرای حداقل 50 درصد سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان (سپهتن) برای ناوگان دیزلی برون شهری اقدام کند.

وزارت نفت مکلف است ناوگان دارای اولویت را طی سه ماه پس از ابلاغ این قانون تعیین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف وزارت راه به اجرای 50 درصد سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان

تکلیف وزارت راه به اجرای 50 درصد سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان