مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:002023-01-11سياسي

جشنواره ملی «مشق عشق» برگزار می شود


نخستین جشنواره ملی «مشق عشق» به مناسبت سالگرد ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)  و همزمان با سراسر کشور کارگاه مشق مادری برگزار می شود.

- ایسنا/خوزستان نخستین جشنواره ملی مشق عشق به مناسبت سالگرد ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)  و همزمان با سراسر کشور کارگاه مشق مادری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) آیات و اشعار با موضوع مقام مادر و زن در رشته های نستعلیق و شکسته نستعلیق برگزار می شود.

آثار تولیدی توسط واحد تجسمی حوزه هنری استان، مهر و موم شده و بلافاصله برای داوری به دبیرخانه جشنواره که در استان قزوین قرار دارد ارسال خواهند شد.

آثار برتر مسابقه بداهه نویسی بانوان خوشنویس کشور پس از ارزیابی در قالب مراسم اختتامیه ویژه برنامه مشق مادر که ششم بهمن 1401 در حوزه هنری قزوین برگزار می شود معرفی خواهند شد و در آیین اختتامیه مشق مادر علاوه بر 15 جایزه 50 میلیون ریالی به 100 هنرمند منتخب دیگر نیز جوایز پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

همچنین به مناسبت میزبانی استان خوزستان از چهل وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان هنرمند در این رویداد به خوشنویسی سوره مبارکه کوثر می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی «مشق عشق» برگزار می شود

جشنواره ملی «مشق عشق» برگزار می شود