مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:352023-01-11سياسي

خطاکاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرنوشت توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان تاکید کرد: خطاکاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه درباره جسارت و اهانت نشریه مبتذل شارلی ابدو فرانسه به مقام مرجعیت گفت: آنها با ناتوانی و ناامیدی از اقدامات و توطئه های اخیر خود دست به ارتکاب کارهای ناجوانمردانه مانند همین نشریه شارلی ابدو فرانسه زده اند، در واقع برای برهم زدن آرامش روانی مسلمانان به مقدساتشان توهین می کنند.

وی با اشاره به برنامه های دشمنان برای ایجاد آشوب و تفرقه در ایران اظهار داشت: اگر دشمن احساس کند می تواند با افشاندن بذرتفرقه، آتش درگیری های خونین در ایران عزیز را فراهم کند، یک اشتباه بزرگ در محاسباتش است و همانند دیگر اشتباهاتش با آگاهی مردم شکسته خواهد شد، در واقع زحمت شان زیاد می شود و این زحمت نتیجه ای را هم برایشان ندارد.

فرمانده کل سپاه در تبیین سرنوشت خطاکاران و توهین کنندگان به مقام مرجعیت تصریح کرد: فرانسوی ها و مدیران این موسسه را به سرنوشت سلمان رشدی ارجاع می دهم؛ با مسلمانان بازی نکنید، سلمان رشدی سی و چند سال پیش به قرآن و پیامبر اسلام اهانت و جسارت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطاکاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم

خطاکاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم