مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:052023-01-11سياسي

قله های جهاد تبیین با سواد رسانه ای پیموده می شود


رییس سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: جامعه امروز به شدت به رسانه وابسته بوده و خوراک روزانه خود را از این مجرا دریافت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عبدالمهدی حق شناس صبح امروز به مناسبت روز بسیج رسانه در نشست کنفرانسی اعضای بسیج رسانه مازندران  با رییس سازمان بسیج مستضعفین کرد: در این برهه که با حجم بالای اخبار و اطلاعات دست و پنجه نرم می کنیم و محصور دنیای دیجیتال هستیم، نقش مهم رسانه ها بیش از پیش نمایان می شود؛ چرا که رسانه های صادق و پشتیبان می توانند تمیزِ نور و تاریکی کنند.

   وی افزود: همچنین سواد رسانه ای حلقه مفقوده فضای کنونی، ضرورتی انکارناپذیر است که جامعه به آن نیاز مبرم دارد و باید در این مبحث، گام های اساسی برداشته شود.

  رییس سازمان بسیج رسانه مازندران بیان کرد: در زمانه امروز که افراد با انبوهی از اطلاعات درست و نادرست مواجه هستند و سردرگمی در این وانفسای اخبار بیشتر از همیشه متصور است، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین راهگشاست و برای رسیدن به قله های تبیین نیز نیازمند ارتقا سواد رسانه ای هستیم.

    حق شناس یادآور شد: در سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه (21 دی ماه) بار دیگر تاکید می کنیم مهم ترین فلسفه تشکیل بسیج رسانه تقویت جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی بوده و هم اکنون ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قله های جهاد تبیین با سواد رسانه ای پیموده می شود

قله های جهاد تبیین با سواد رسانه ای پیموده می شود