مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:552023-01-11اقتصادي

کشاورزان مهاجر فرصت اشتغال بخش کشاورزی را از کرمانشاه می گیرند


یک فعال حوزه کشاورزی با انتقاد از فعالیت کشاورزان مهاجر در استان کرمانشاه، گفت: کشاورزان مهاجر فرصت های اشتغال زایی بخش کشاورزی را از مردم کرمانشاه می گیرند.

- ایسنا/کرمانشاه یک فعال حوزه کشاورزی با انتقاد از فعالیت کشاورزان مهاجر در استان کرمانشاه، گفت: کشاورزان مهاجر فرصت های اشتغال زایی بخش کشاورزی را از مردم کرمانشاه می گیرند.

سجاد سنجابی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه علاوه بر همدانی ها، اصفهانی ها هم برای اجاره زمین های کشاورزی به کرمانشاه می آیند، گفت: کشاورزان مهاجر بدون هیچ گونه برخوردی از جانب مسئولان اقدام به کشت محصولات آب بر می کنند و به منابع آب و خاک استان لطمه می زنند.

سنجابی با اشاره به گرایش کشاورزان مهاجر به کشت محصولات با نیاز آبی بالا، ادامه داد: کشاورزان مهاجر معمولا در اراضی کشاورزی استان سیب زمینی و پیاز که جزو محصولات آب بر هستند، می کارند و برای اینکه عملکرد بیشتری در واحد سطح داشته باشند، به میزان زیادی کود در آب چاه ها می ریزند، کودی که علاوه بر آلوده کردن آب، اراضی کشاورزی استان را هم آلوده می کند.

بازرس مجمع ملی خبرگان کشاورزی ایران ادامه داد: زمانی سیب زمینی، پیاز و دیگر صیفی جات که جزو محصولات آب بر هم هستند در اراضی کشاورزی استان به اندازه محدود و به حد نیاز مردم استان کشت می شد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان مهاجر فرصت اشتغال بخش کشاورزی را از کرمانشاه می گیرند

کشاورزان مهاجر فرصت اشتغال بخش کشاورزی را از کرمانشاه می گیرند