مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:452023-01-11سياسي

سکونت 45 درصد مددجویان کمیته امداد در روستاهای دارای ضریب محرومیت


معاون قرارگاه حاج عبدالله والی کمیته امداد، حمایت از گروه های جهادی مناطق محروم را کارویژه این قرارگاه دانست و گفت: 45 درصد مددجویان در مناطق روستایی دارای ضریب محرومیت ساکن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود عمادی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی تبیین فعالیت های قرارگاه حاج عبدالله والی کمیته امداد استان سمنان به میزبانی این نهاد در سمنان حمایت از گروههای جهادی را اساس کار این قرارگاه دانست و تاکید کرد: 45 درصد مددجویان در مناطق روستایی دارای ضریب محرومیت ساکن هستند وی با بیان اینکه کمیته امداد از ابتدای انقلاب به نیازمندان توجه ویژه ای داشته است و امروز قرارگاه حاج عبدالله والی در کمیته امداد تأسیس شد تا فارغ از بروکراسی اداری کارها پیش رود، افزود: قرارگاه مذکور ایجاد شده تا از توان مردمی استفاده و روحیه جهادی ترویج شود.

معاون مدیریت امور اجرایی قرارگاه حاج عبدالله والی کمیته امداد کشور با بیان اینکه شناسایی گروه های جهادی خودجوش در شهرستان ها از اهداف این قرارگاه است، گفت: استفاده از توان مردمی و گروه های جهادی در زمان بحران و نیاز در مناطق محروم دیگر محور این قرارگاه است.

عمادی با بیان اینکه در این قرارگاه ادعای متولی بودن گروه های جهادی را نداریم و قیم آنها نیستیم و گروه های جهادی گروه های خودجوش هستند، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت 45 درصد مددجویان کمیته امداد در روستاهای دارای ضریب محرومیت

سکونت 45 درصد مددجویان کمیته امداد در روستاهای دارای ضریب محرومیت