مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:502023-01-11سياسي

مرحله سوم از فصل دوم «لیگ سرود ایران» به یاد «مادر آب» کلید خورد


در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز گرامیداشت مقام مادر مرحله سوم فصل دوم لیگ سرود ایران توسط مرکز موسیقی مأوا آغاز شد.

- در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز گرامیداشت مقام مادر مرحله سوم فصل دوم لیگ سرود ایران توسط مرکز موسیقی مأوا آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) همزمان با فرا رسیدن سالروز حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام مادر مرحله سوم فصل دوم لیگ سرود ایران را با کلید واژه مادرآب آغاز کرد.

در این مرحله که ویژه ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر در قالب دو لیگ همگانی و لیگ نماهنگ صورت خواهد گرفت متقاضیان شرکت در مسابقه می توانند تا روز هفتم بهمن ماه با انتخاب نماهنگ مناسبتی مادرآب با موسیقی احسان جوادی اجرا شده توسط گروه نور المبین اصفهان در مسابقه این دوره شرکت کنند.

فصل جدید مسابقات لیگ سرود در بخش های جدید مسابقه ای تحت عنوان لیگ همگانی و لیگ نماهنگ آغاز شد و تمامی گروه های سرود کشور می توانند در یک رقابت آزاد، هدفمند و عادلانه در قالب لیگ سرود ایران با هم رقابت کنند.

این رقابت ها با هدف ترویج سرود، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با گروه های سرود، ارتقای سطح کیفی سرود و کاهش هزینه های گروهای سرود برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله سوم از فصل دوم «لیگ سرود ایران» به یاد «مادر آب» کلید خورد

مرحله سوم از فصل دوم «لیگ سرود ایران» به یاد «مادر آب» کلید خورد