مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:352023-01-11بين الملل

جنگ لفظی و تبادل اتهامات در اراضی اشغالی/ درخواست برای بازداشت گانتس و لاپید


جنگ لفظی شدیدی بین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون این رژیم درگرفته است و در عین حال یک نماینده اسراییلی خواستار بازداشت بنی گانتس و یاییر لاپید شده است.

- جنگ لفظی شدیدی بین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون این رژیم درگرفته است و در عین حال یک نماینده اسراییلی خواستار بازداشت بنی گانتس و یاییر لاپید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های رژیم صهیونیستی از اختلافات سیاسی بین دولت و مخالفان اسراییل و تبادل اتهامات بین دو طرف در سایه تظاهرات هزاران شهرک نشین علیه دولت تندروی بی بی (نتانیاهو) گزارش می دهند.

در سایه اعتراضات مردمی گسترده اخیر در اراضی اشغالی هر دو طرف یکدیگر را مسؤول وقوع جنگ داخلی می دانند.

در جدیدترین حمله رسانه ای، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یاییر لاپید، نخست وزیر سابق و رهبر اپوزیسیون این رژیم را مورد حمله قرار داد و توییت کرد: اسراییل دولتی دموکرات است که در آن رهبر مخالفان بازداشت نمی شود.

او اضافه کرد: در این چنین دولت دموکراتیکی نخست وزیر، نازی خطاب نمی شود و مردم به نافرمانی مدنی یا انجام اغتششات و خشونت تحریک نمی شوند.

این توییت های نتانیاهو در پی آن بود که یاییر لاپید در یک توییت جدید ضمن حمله شدید به نتانیاهو توضیح داد دموکراسی در یک روز فرو ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ لفظی و تبادل اتهامات در اراضی اشغالی/ درخواست برای بازداشت گانتس و لاپید

جنگ لفظی و تبادل اتهامات در اراضی اشغالی/ درخواست برای بازداشت گانتس و لاپید