مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:302023-01-11اقتصادي

فرجام ویلاسازی با بند «پ»/ گاز ویلاها روشن، کارخانه ها خاموش!


ویلاهای زیادی طی ادوار گذشته با بهره گیری از بند پول و پارتی در مناطق خوش آب و هوای مازندران سبز شدند و چراغ روشن این خانه های خالی برق و گاز سایر مناطق استان را می بلعد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: اگرچه برودت هوا و کاهش محسوس دما مشکلاتی را در استان مازندران برجا گذاشته اما سبب شناسایی ویلاهای غیرمجاز و خالی در این استان شده که در بسیاری از آنها سوخت پاک به هدر می رود.

میزان مصرف گاز مازندران طی روزهای گذشته به مرز 34 میلیون مترمکعب رسید و بخش قابل توجهی از این انرژی در خانه های خالی و ویلاهای غیرمجاز هدر می رود.

در حالی که به ناچار سوخت واحدهای تولیدی و صنایع در مازندران قطع شده و برخی از کارگران شاغل در شهرک های صنعتی و کارخانه ها به دلیل قطع گاز طی روزهای اخیر خانه نشین شده اند اما شاهد گازسوزی ویلاهایی در استان هستیم که فقط چند شبانه روز در سال چراغ آنها روشن می شود.

پایش ها و بررسی ها حکایت از آن دارد که درصدی از این خانه های خالی و دوم ویلایی به صورت غیرمجاز طی ادوار گذشته و در حاشیه روستاها و یا مناطق جنگلی و ساحلی ساخته شده اند و با بند پ و یا پول همانند قارچی در اراضی کشاورزی و شالیزاری سبز شدند.

کنتور گاز ویلاهای خالی می چرخد! یک کنتورخوان شرکت همکار با گاز مازندران که وظیفه اش وصول قبض های گاز است، می گوید: این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرجام ویلاسازی با بند «پ»/ گاز ویلاها روشن، کارخانه ها خاموش!

فرجام ویلاسازی با بند «پ»/ گاز ویلاها روشن، کارخانه ها خاموش!