مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 00:002023-01-10اقتصادي

پولی که ندانسته از جیب مسافران می رود


با رشد شمار گردشگران بین المللی، برخی از مقاصد برای مقابله با رشد بی رویه توریست ها به دریافت مالیات گردشگری و یا پولی با عنوان «ورودیه» اقدام کرده اند و برخی دیگر نیز به زودی این مالیات را اعمال خواهند کرد.

- با رشد شمار گردشگران بین المللی، برخی از مقاصد برای مقابله با رشد بی رویه توریست ها به دریافت مالیات گردشگری و یا پولی با عنوان ورودیه اقدام کرده اند و برخی دیگر نیز به زودی این مالیات را اعمال خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، تعداد مسافران به تدریج در حال رسیدن به سطوح قبل از همه گیری است و برخی نقاط مهم توریستی که در زمان اجرای محدودیت ها و بسته شدن مرزها در دو سال اخیر با چالش های فراوانی روبه رو بودند، حالا نگران پدیده (اُورتوریسم) و حضور بیش از حد گردشگران هستند و در نتیجه، برخی به اجرای مالیات گردشگری در سال 2022 متوسل شدند و برخی دیگر برنامه هایی برای سال جاری میلادی دارند.

البته بسیاری از مقاصد در حال حاضر مالیات توریستی اعمال می کنند و اگر به خارج از کشور سفر کرده اید، احتمالاً قبلاً آن را پرداخت کرده اید و ممکن است هرگز متوجه آن نشده باشید؛ زیرا گاهی اوقات این مالیات را همراه با بهای بلیت هواپیما یا هزینه هتل می پردازید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولی که ندانسته از جیب مسافران می رود

پولی که ندانسته از جیب مسافران می رود