مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 21:552023-01-10سياسي

شرکت های ترکیه علاقه مند به سرمایه گذاری در تبریز هستند


سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه گفت: شرکت ها و هلدینگ های بسیاری در ترکیه وجود دارد که علاقه مند به سرمایه گذاری در ایران به ویژه در تبریز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد ابراهیمی روز سه شنبه در دیدار با شهردار و رییس شورای شهر تبریز افزود: تورم بالا در ترکیه شرکت های این کشورها را مجاب به خروج سرمایه از این کشور و روانه آن به کشورهای همسایه کرده است.

وی از تلاش برای برقراری رویدادهای تجاری و اقتصادی بین تبریز و ارزروم خبرداد و گفت: در همین راستا از برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در تبریز در سال آینده استقبال می کنیم.

سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه انتشار سریع فراخوان این همایش و مشخص شدن برنامه ها، تسهیلات، تشویقات و بسته های گردشگری و سرمایه گذاری را خواستار شد.

ابراهیمی با اشاره به برنامه های مشترک اجرا شده بین تبریز و ارزروم در گذشته، گفت: تلاش داریم این رویدادها را با دیگر شهرها همچون غازی آنتپ نیز ادامه دهیم و مسائلی همچون خواهر خواندگی و برگزاری هفته های فرهنگی می توانند بین تبریز و دیگر شهرهای ترکیه اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به فعال بودن خط پروازی بین 2 شهر تبریز و ارزروم در گذشته، بر راه اندازی مجدد آن تاکید کرد و گفت: در این خط پروازی می توان حداقل یک و یا 2 پرواز رفت و برگشت در طول هفته برقرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های ترکیه علاقه مند به سرمایه گذاری در تبریز هستند

شرکت های ترکیه علاقه مند به سرمایه گذاری در تبریز هستند