مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 19:502023-01-10اقتصادي

پیگیری وزارت میراث فرهنگی برای تامین اعتبار تکمیل پروژه شمس تبریزی در خوی


وزیر میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی گفت: در تلاشیم اعتبارات ویژه ای برای تکمیل بارگاه شمس تبریزی در خوی تخصیص یابد.

- ایسنا/آذربایجان غربی وزیر میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی گفت: در تلاشیم اعتبارات ویژه ای برای تکمیل بارگاه شمس تبریزی در خوی تخصیص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله ضرغامی 20 دی ماه طی سفر به شهرستان خوی در آذربایجان غربی ضمن بازدید از مقبره شمس تبریزی با نثار فاتحه و ادای احترام نسبت به این عارف والامقام با اشاره به جایگاه جهانی شمس اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی مبلغ 30 میلیارد تومان برای تکمیل بارگاه شمس در خوی اختصاص یافت که پروژه احداث بارگاه با قدرت شروع شد و در حال حاضر در صدد هستیم با تخصیص اعتبارات، پروژه مذکور با شتاب بیشتر و در اسرع وقت تکمیل شود.

وی ادامه داد : در بخش گردشگری و جهانی شدن باید فرهنگ، میراث و مفاخر را با نگاه واحد پیش برد تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر برسیم.

عادل نجف زاده، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار کرد : در طول یکسال با تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به استان پروژه تکمیل بارگاه شمس آغاز شد و همچنین جشن گلریزانی برای تکمیل بارگاه شمس با حضور علاقمندان و فرهنگ و هنر و تاریخ و تمدن ایران اسلامی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری وزارت میراث فرهنگی برای تامین اعتبار تکمیل پروژه شمس تبریزی در خوی

پیگیری وزارت میراث فرهنگی برای تامین اعتبار تکمیل پروژه شمس تبریزی در خوی