مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 18:152023-01-10سياسي

فرمانده کل سپاه: خطا کاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم


سرلشکرحسین سلامی با اشاره به سرنوشت توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان تاکید کرد: خطا کاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم.

- سرلشکرحسین سلامی با اشاره به سرنوشت توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان تاکید کرد: خطا کاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه درباره جسارت و اهانت نشریه مبتذل شارلی ابدو فرانسه به مقام مرجعیت گفت: آنها با ناتوانی و ناامیدی از اقدامات و توطئه های اخیر خود دست به ارتکاب کارهای ناجوانمردانه مانند همین نشریه شارلی ابدو فرانسه زده اند ، در واقع برای برهم زدن آرامش روانی مسلمانان به مقدساتشان توهین می کنند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به برنامه های دشمنان برای ایجاد آشوب و تفرقه در کشورمان اظهار کرد: اگر دشمن احساس کند می تواند با افشاندن بذرتفرقه، آتش درگیری های خونین در ایران عزیز را فراهم کند یک اشتباه بزرگ در محاسباتش است و همانند دیگر اشتباهاتش با آگاهی مردم شکسته خواهد شد، در واقع زحمتشان زیاد می شود و این زحمت نتیجه ای را هم برایشان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: خطا کاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم

فرمانده کل سپاه: خطا کاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم