مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:202023-01-10سياسي

«روزشمار» وعده های سفر استانی در هاله ای از ابهام


با توجه به شروع دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور، هنوز روز شمار وعده های دور اول سفرهای دولت در هاله ای از ابهام وجود دارد و به نظر می رسد سرعت تغییرات برای ایجاد تحول در کشور کُند است.

- ، گروه سیاست- طیبه بیات: اهتمام به سفرهای استانی سید ابراهیم رییسی یکی از مشخصه های بارز دولت سیزدهم است که بلافاصله پس از راهیابی به پاستور از سوی وی مجدانه پیگیری شد و در دستور کار قرار گرفت؛ تا جایی که پیش از یکساله شدن دولت سیزدهم، رییسی به تمام 31 استان کشور سفر کرد و در همان اثنا بارها بیان شد که سفرهای استانی به یک مرحله و تصویب مصوبات استانی ختم نخواهد شد و دور دوم سفرهای استانی بلافاصله و به منظور پیگیری مصوبات تحقق خواهد یافت.

در همین راستا آغاز دور دوم این سفرها به مقصد خراسان جنوبی در تاریخ های 24 و 25 آذر ماه با حضور رییس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت به وقوع پیوست.

طبق گفته محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور یزد، دومین مقصد دور دوم سفرهای استانی رییسی خواهد بود که پنجشنبه و جمعه (22 و 23 دی ماه) صورت خواهد گرفت و علی رغم نظارت بر مصوبات دور اول سفر به این استان، تعدادی طرح اقتصادی و عمرانی و همچنین پروژه های انتقال آب به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روزشمار» وعده های سفر استانی در هاله ای از ابهام

«روزشمار» وعده های سفر استانی در هاله ای از ابهام