مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:002023-01-10سياسي

ابلاغ قانون معافیت مالیاتی مواد اولیه دارویی و شیرخشک توسط رییس مجلس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، طی نامه ای به سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، - رییس مجلس شورای اسلامی قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را به دولت ابلاغ کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، طی نامه ای به سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را ابلاغ کرد.

لایحه یک فوریتی معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در جلسه علنی روز چهارشنبه 23 آذر مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

پس از تصویب لایحه یک فوریتی معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در مجلس، شورای نگهبان در جلسه مورخ 1401/10/14 این لایحه را مورد بحث و بررسی قرار داد و آن را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ قانون معافیت مالیاتی مواد اولیه دارویی و شیرخشک توسط رییس مجلس

ابلاغ قانون معافیت مالیاتی مواد اولیه دارویی و شیرخشک توسط رییس مجلس