مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:552023-01-10اقتصادي

وجود 2461پروژه فعال گردشگری در کشور/تخصیص عوارض خروج از کشور به گردشگری


معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه اکنون 2461 پروژه گردشگری در کشور مراحل اجرایی را طی می کند، گفت: این پروژه ها پتانسیل اشتغالزایی103 هزار نفر به شکل مستقیم را دارد.

- ایسنا/فارس معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه اکنون 2461 پروژه گردشگری در کشور مراحل اجرایی را طی می کند، گفت: این پروژه ها پتانسیل اشتغالزایی103 هزار نفر به شکل مستقیم را دارد.

اصغر شالبافیان حسین آبادی سه شنبه 20 دیماه در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتل داری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبانماه،، 1400 میلیارد تومان عوارض خروج از کشور اخذ شده است و تا پایان سال به نظر می رسد حداقل 400 میلیارد تومان دیگر به این رقم اضافه شود.

او ادامه داد: این در حالیست که کل بودجه اختصاص داده شده به حوزه عمرانی گردشگری 50 میلیارد تومان است؛ حال این سئوال مطرح خواهد بود که با این میزان عوارض دریافت شده چگونه حوزه گردشگری از طریق وضع عوارض خروج از کشور مورد حمایت قرار گرفته است؟ شالیبافان با اشاره به عملی شدن پیشنهاد تشکیل صندوق حمایت از حوزه گردشگری، با پیشگامی وزارت میراث بعد از چندسال و تأکید وزیر میراث فرهنگی بر اضافه شدن واژه غیر دولتی بودن به این صندوق، گفت: باید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 2461پروژه فعال گردشگری در کشور/تخصیص عوارض خروج از کشور به گردشگری

وجود 2461پروژه فعال گردشگری در کشور/تخصیص عوارض خروج از کشور به گردشگری