مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:502023-01-10پزشكي

خریداری 80 هزار تُن سرم در استان مرکزی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از خریداری 80 هزار تُن سرم در روز گذشته خبر داد و گفت: طی 3 هفته اخیر امکان شیوع همزمان پیک آنفلوانزا و کرونا وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور و به تبع آن در این استان با شیب ملایم آغاز شده و در راستای مقابله و کنترل بیماری نیاز است سایر دستگاه های اجرایی تعامل و هم افزایی لازم با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم بیان کرد: با توجه به تجارب قبل باید سناریوهای بد را در نظر بگیریم تا در صورت وقوع و افزایش بیماری، عقب نمانیم و رسانه ها نقش مهمی دارند.

وی اظهار داشت: انتظار می رود که شورای اطلاع رسانی، صدا و سیما و سایر رسانه های استان، اطلاع رسانی لازم را در خصوص اقدامات پیشگیرانه به مردم داشته باشند و با ایجاد تلنگر سطح آگاهی و حساسیت مردم را افزایش دهند چرا که در صورت ساده انکاری این موج، امکان افزایش مراجعات و بستری بالای بیماران را داشته باشیم.

امانی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی، 95 درصد نوبت نخست، 89.

5 درصد مردم نوبت دوم، 50 درصد نوبت سوم و 6 درصد جامعه هدف واکسن یاداور کرونا را دریافت کرده اند هر چند که طی دو هفته اخیر روزانه 80 نوبت واکسن تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری 80 هزار تُن سرم در استان مرکزی

خریداری 80 هزار تُن سرم در استان مرکزی