مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:152023-01-10بين الملل

هشدار وزیر جنگ اسبق اسراییل درباره پیامد دستورات بن گویر به پلیس رژیم صهیونیستی


وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی نسبت به سیاست های وزیر تندرو کابینه این رژیم و دستورات جنجالی او به نیروهای پلیس این رژیم هشدار داد.

- وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی نسبت به سیاست های وزیر تندرو کابینه این رژیم و دستورات جنجالی او به نیروهای پلیس این رژیم هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، موشه یعالون، وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در پیامی از کوبی شبتای، رییس پلیس اسراییل خواست که از نیروهای پلیس در برابر دستورات ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم حفاظت کند.

یعالون خطاب به شبتای گفت: رییس پلیس اسراییل، ما نیروهای پلیس را در شکوه و عظمت دیده ایم و آنها به تظاهرات در قدس، تل آویو و حیفا اجازه برگزاری دادند و این اقدامی شایسته است.

وی افزود: به یاد داشته باش دستوراتی وجود دارد که پیامد خوبی به همراه ندارند، مقصر تو نیستی که یک وزیر محکوم را بر شما تحمیل کرده اند، از پلیس در مقابل دستورات او محافظت کنید.

این در حالی است که وزیر امنیت داخلی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به نیروهای پلیس اسراییل گفت: قبل از من وزرای با استعدادی در اینجا حضور داشتند و من از صفر شروع نمی کنم، اما تغییراتی وجود دارد و چیزهایی وجود دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر جنگ اسبق اسراییل درباره پیامد دستورات بن گویر به پلیس رژیم صهیونیستی

هشدار وزیر جنگ اسبق اسراییل درباره پیامد دستورات بن گویر به پلیس رژیم صهیونیستی