مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:352023-01-10حوادث

امداد رسانی به سرنشینان 32 خودرو گرفتار در کولاک خراسان رضوی


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیروهای هلال احمر خراسان رضوی به سرنشینان 32 خودرو گرفتار در کولاک جاده های استان امدادرسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: نیروهای هلال احمر از ساعت 19 شب گذشته تا 9 صبح امروز به سرنشینان 32 خودرو گرفتار در کولاک جاده های استان امدادرسانی کردند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی و برف و بوران در جاده های شمال، شمال شرق، غرب و بخشهایی از جنوب استان اعلام آماده باش کامل به تمامی شعب هلال احمر استان ابلاغ شد.

وی با بیان این که شعب درگیر امدادرسانی در برف کولاک طی دیشب و امروز صبح شهرستانهای کلات و تربت جام بودندt ادامه داد: در نخستین حادثه 2 خودرو در برف گرفتار شدند که از مجموع هفت نفر سرنشین این 2 خودرو به چهار نفر در محل امدادرسانی شد و یک نفر به دلیل سرمازدگی و مصدومیت ناشی از آن به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت.

رفیعی گفت: همچنین در جاده مشهد به قوچان به دلیل وقوع مه و کولاک تعداد 30 خودرو به دلیل عدم امکان ادامه مسیر در کنار جاده توقف کردند که جیره غذایی شامل خرما و بیسکویت و آب معدنی بین تمامی 85 سرنشین آن توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی به سرنشینان 32 خودرو گرفتار در کولاک خراسان رضوی

امداد رسانی به سرنشینان 32 خودرو گرفتار در کولاک خراسان رضوی